baptized by fire

LALALALAL! FUCKING LALALAL!
Jag både älskar och hatar sömnlösa nätter.
Hatar för att jag blir så trött vid den här tiden på morgonen,
älskar för att jag gör så mycket kreativt om nätterna.
Hatar för att jag inte får sova bredvid herr k,
älskar för att jag får äta frukost med herr k innan hans jobb.

Och så vidare.

Iallafall, jag börjar bli trött och idag ska jag göra sjukt mycket.
- städa lägenheten
- diska
- åka och lämna en kattbur
- möte på swedbank kl 13.00
- hjälpa till och flytta

Hur ska jag hinna? Snarare hur fan ska jag orka? xD

Men nu ska jag iallafall mosa nyllet med en lermask, hoppa in i duschen.
Sen ska jag nog, om jag orkar, torka håret och .. eh jag vill skriva korka det, men haha är ju fan inte rätt.
Kommer inte på vad det heter, hjärnsläpp..
Men skitsamma, ciaoo.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0