berätta vem du är!

Bara för att jag är lite nyfiken utav vilka som faktiskt läser min blogg och blev så otroligt inspirerad utav bokkei.
Hennes bilder ger mig inspiration! Löv them så att säga.
Men saksamma, nu till poängen.
För ett ex antal månader sen skrev hon ett blogginlägg, för att jag är så dålig på att förklara så tänkte jag att jag citerar henne istället för att ni ska förstå vad jag menar.

''Är ganska jättenyfiken på vad det är för filurer som läser min blogg. Så jag tänkte att vi kan väl leka brevväns-annons?''

Så det jag vill nu är alltså att ni kommenterar och berättar lite om er själva, lite som man gjorde när man var mindre och skrev en brevväns annons!

Om ni vill vara anonyma så skriva inga namn, men jag förväntar mig verkligen att alla ska skriva!!

Jag tar väl och börjar;
ursäkta min handstil och jag upptäckte precis att jag har glömt skriva min i meningen jag bor i örebro med MIN snygga pojkvän :3



Kommentarer
Postat av: Ida [zumcum]

Hey!

Jag heter Ida och är en rätt töntig tjej som gillar att festa och gå ut på krogen och dricka öl. Föredrar whisky när min ekonomi tillåter (som den elaka jäveln oftast inte gör!) även fast jag är en pussy som inte tål värst mycket. Jag tycker även om att måla, rita och andra kreativa saker och så klart umgås med mina vänner! Kram!

2010-02-04 @ 00:17:22
URL: http://zumcum.blogg.se/
Postat av: Gontanius

Hej Jag heter Eric. Jag tycker om att vara nörd. jag tycker om rollspel, datorspel, tvspel och nästan allt man kan sätta spel i slutet av. Jag tycker om att diskutera politik och jag lyssnar mycket på P1. Har du samma intressen? nehe... jaha du är inte över 75?

2010-02-04 @ 21:25:57
Postat av: Anonym

Jag heter Marina och är 21 år gammal. Bor ensam i Norge. Jobbar endel.. Annars ser jag mycket film och sådär, läser lite. Egentligen inte så mycket att si! Tycker också om tatueringar, men har tyvärr bara 1 ännu!

2010-02-04 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0