blablabla, jag hatar fan dom här rubrikerna! är det någon som ens läser dom? jag gör det iallafall inte, dock så kommer ni säkert läsa dom nu för att ni tror att det står något jäääätteintressant!!

Ville mest bara tala om för alla att imorron ska jag gå upp på stan, hålla tummarna för att jag kan överskrida mitt konto sen ska jag leta på snygga billiga kläder.

Sen också att jag inte förstår mig på arbetsförmedlingen.
Först får jag ett brev där det står att jag är utskriven, en vecka senare får jag ett till brev där det står:
Om du vill stå kvar som inskriven på Arbetsförmedlingen måste du höra av dig via telefon eller mejl till blablabla senast 2010-02-11.

Jag mejlar och förklarar att jag fortfarande vill vara inskriven osv.
Får svar att jag inte alls är inskriven längre och att jag måste besöka arbetsförmedlingen.
heeey, waaait a minute. det stod det inte alls på pappret.

Iallafall, jag och herr k hade tjaffsat lite och jag var på jävligt dåligt humör vilket slutade med att jag mejlade iväg ett otroligt irriterat svar.
Men avslutade dock mejlet med med vänliga hälsningar..

Ni får gärna förklara för mig om jag har missuppfattat situationen liksom, men det stod faktiskt inte; om du vill skriva in dig på nytt hos arbetsförmedlingen så måste du besöka oss personligen.

Det stod hör av dig via mejl eller telefon om jag fortfarande ville vara inskriven!

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Gontanius

Vilka jävla kukhuvuden dom är... Och jo jag läser rubriker. Jag blev glad när du hade med "En annan typ av disco"

2010-02-11 @ 18:53:24
Postat av: hannaa

Joo jag vet, dom suger O.o Hade jag inte behövt pengarna hade jag inte varit inskriven där.



Mina rubriker brukar ju oftast vara låttitlar eller liknande, såg att troligtvis du hade sökt på en annan typ av disco på spotify, för jag har ingen aning om vad det är för musik ens ;D

2010-02-11 @ 21:04:49
URL: http://rainbowcolour.blogg.se/
Postat av: axel

Frääsig blogg ;D kolla gärna in min :)

2010-02-12 @ 23:11:36
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0