cowboy gaysex

Herr k var hemma nyss och åt lite frukost, sen drog han iväg till jobbet igen. Han skulle vara hemma vid fyra typ.
Tror det var vid åtta som dom skulle repa -.- Ännu fler timmar helt ensam! Gah jag tycker inte om det! :o
Men dom måste ju.
På fredag ska dom repa ännu mer, dock tror jag han sa att jag fick vara med då. Yeaah, ingen ensamhet!!
Sen skulle vi på millencolins prisutdelning? Och sedan skulle vi till virus, någon han kände skulle spela?
Oj, vilken jävla koll jag har!! Och på lördag spelar herr k. På kulturhuset här i örebro, ingen åldersgräns och det kostar 120:-
Dom har nya snygga tröjor att sälja också! Be there or die alone!! ^_^

Behöver jag säga att jag  älskar herr k?

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0