Detta fält måste fyllas i

Jag verkligen hatar att fråga om jag får låna pengar, speciellt när det handlar om att jag har slarvat.
Igår när jag var hos min morfar och hälsade på (och skottade av snön på garagetaket. snön räckte förörvigt upp till låren på mig, vilket betyder att det var en meter snö ungefär.)
Nog om det, jag frågade om jag fick låna pengar till räkningarna, eftersom jag har fått en miljard påminnelser så är det nog dags att betala dom.. Jag hade dagen innan räknat ut att jag hade räkningar på 2300:- ungefär. Plus tandläkaren, 250:-. Då hamnar vi någonstans runt 2500-2600:-
Jag skäms faktiskt över att behöva låna pengar, jag skäms över att jag inte har något jobb, jag skäms över att jag inte har koll på saker.
Jag fick låna pengar iallafall, och jag lovade att betala tillbaka allt såfort jag fick pengar igen.

Men eftersom jag inte kan betala räkningar på min internetbank så får jag vänta tills imorron, då jag ska föra över pengarna till herr k's konto och betala från hans konto. Och nu ligger han tydligen ett par hundra minus, så imorron när han får lön så fixar jag räkningarna.

Syrran har varit här också. Trevligttrevligt. Vi spelade lite tv-spel, käkade glass och sen plattade jag hennes hår. Hon skulle till liquid ikväll och bli full och skrikig ^_^ ♥

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa visst är dom :) !

2010-02-24 @ 20:25:30
URL: http://thisisviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0