en annan typ av disco

well well. creds till ida, eric & marina som skrev en liten presentation om sig själva. Till er andra, skärpning ;) haha, äsch. Jag själv är urusel på att kommentera andras bloggar, ofta börjar jag skriva sen ger jag upp.
Iallafall, här sitter jag ytterligare än jag och uppdaterar. Hoppas ni står ut med det.

Jag har myspussats med herr k ungefär hela kvällen, även förut när han låg och sov, det är svårt att låta bli.
Ibland har jag väckt bara för att få en spontanpuss av honom. Självklart har jag fått honom och tro att det inte var meningen att väcka honom. ^_^
Jag har suttit hela kvällen i sängen och ritat bredvid honom när han sovit, ibland kommer jag på mig själv med att inte ha rört vid pappret med pennan på över 10minuter för att jag sitter och kollar på honom.
Hur otroligt lycklig jag är över att ha honom, att han vill ha mig.
Egentligen gick jag ut och satte mig vid datorn för att fortsätta rita på porträttbilden till morsan, eftersom bilderna jag ritar av ligger i datorn, men fatta att klockan ändå är typ 23.30 och jag är lite trött och känner inte för att rita inatt, vilket gör att jag skälvklart kommer att gå och lägga mig i sängen bredvid herr k såfort jag har skrivit klart det här inlägget. Vilket är ungefär nu ;)

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0