ett två tre fyra osv

Inte nog med att jag smittad ner herr k så att han har ont i kropp och hals när han måste jobba, jag har själv fått ont i halsen igen! Ikväll ska vi käka tacos, vi struntade i det igår för varken han eller jag var särskilt hungriga. Men fan va gott det ska bli!

Nu ska jag fixa iordning mig lite snabbt, sen ska jag dra mig upp på stan och kolla nya kläder.
Be till gudarna att H&M eller gina tricot har sjukt snygga kläder i exakt min storlek på rea. Troligtvis kommer det ju inte hända, men jag kan ju hoppas iallafall.

Jag fick 200:- av min morfar, sen har jag ett sån där 50:- grej på H&M, sen är jag även medlem på gratis bio och kan betsälla hem ett presentkort på 150:- ska bara komma på vilken butik jag vill ha presentkortet från..
Men iallafall. Nu kom posten.

Pöss&kram

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0