feta bokstäver!

Nu uppdaterar jag as hell, men det är bara för att jag har legat i sängen drygt 2h utan att kunna sova.
Dels för jag inte får någon såndär sova ro, dels för att jag helt plötsligt (eller ja förut) fick sjukt ont i halsen och dels för att min käke+tandkött fortfarande värker som fan, visdomständer ni vet.
Och sen stör det mig att jag ska till sjukhuset den 19, jag ska till tandläkaren den 23 (tror jag att det var) jag ska träffa herr k's släkt den 20. Allt den här månaden, sjukhuset är nödvändigt. tandläkaren kan väl också vara bra att gå till och göra en såndär kontroll. Sjukt dyrt dock, första gången jag ska till tandläkaren och måste betala. Det suger att vara vuxen.
Att träffa herr k's släkt längtar jag faktiskt till, av någon anledning så tycker jag att det bara är kul att träffa pojkvänners föräldrar plus släkt. Dock så känner jag verkligen att alla mina kläder är sådär äckeltrashiga, och jag vill ha något nytt att ta på mig, något som ändå skriker hannaa, men som ändå ser fräscht ut. Yeah you get it.
Jag är långt ifrån en sån person som tänker klä upp mig i kläder jag inte trivs i bara för att träffa någons föräldrar, för jag anser att tycker dom inte om mig pga mina kläder så kan det lika gärna vara liksom. Menkänner bara att jag vill ha nått nytt, kanske en ny tröja eller nått. Dock så skulle jag faktiskt gissa på att dom är ganska vana vid hur herr k ser ut, tatueringar på hela armarna, händerna och halsen m.m. svarta stuprörsjeans, nitbälte, svarta converse och bandtröjor. Mumma säger jag bara! Han är sjukt snygg i det ^_^

Iallafall, jag kommer inte få några nya kläder, jag kommer att gå iväg till sjukhuset och till tandläkaren även fast jag inte har råd med bussen till tandläkaren ens. Sjukhuset ligger ju ändå på gångavstånd. Jag kommer inte ha råd att betala räkningarna som kommer sen, men jag hoppas att mina föräldrar är villiga att låna ut pengar till mig sålänge..

Nu ska jag plocka fram glassen ur frysen så den hinner smälta lite, koka lite te för halsen och sätta mig och rita lite, inga porträtt dock. Mitt huvud är alldeles för trögt för det.

Funderar på om jag ska rita något som jag kan tatuera på mitt ben imorgon, så att det blir klart någon gång. Hatar att gå med fula halvfärdiga tatueringar på benen ^_^

so long suckers! :*

Faan, kom precis på att jag inte har några hela strumpbyxor!! Ska jag ut och supa eller upp på stan elelr något liknande drar jag på mig tre fyra lager med trasiga strumpbyxor, men när jag ska träffa herr k's släkt så vill jag ändå ha hela, dels för att det är snyggare och dels för att det inte ser lika äckeltrashigt ut.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0