hallon

Behöver jag säga att jag inte direkt tycker om örebros uteliv?
Vart ska jag gå när jag bara är 20 och jag vill ut på en krog som spelar bra musik?
Vart ska jag gå om jag inte vill ut och dansa?
Haha, precis rockbaren!! Jag fullkomligt hatar rockbaren!
Det är otroligt litet, det luktar illa sen är det en massa konstiga människor där.

Nya rock 'n' roll stället, buddy holly vill ha en 'mogen' publik och satsar på åldersgräns 25.
Virus har en åldersgräns på 23. Kom igen, när jag har nått ålderna 23 eller 25 kommer troligtvis dessa ställen vara helt igenbommade. Eller så upptäckte dom att en mogen publik inte är vid 25 och beslutar sig för att höja till 30 istället.
Just nu får dom gärna ha en åldersgräns på 200 åreftersom jag ändå inte ska supa.
Men det är bara själva grejen.
(nu vet jag inte hur det är på nya satin!? någon som kan berätta? ^_^)

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg :)



www.merissa.blogg.se

www.merissa.blogg.se

2010-02-19 @ 14:36:21
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: m

Gud så fin din blogg är :) Besök gärna min nya blogg med mina tankar om livet. Puss sålänge!

2010-02-19 @ 17:40:03
URL: http://livstankar.webblogg.se/
Postat av: ida

Det suger väldigt hårt faktiskt!

Tycker det borde öppna nåt Virusliknande 18+. :(

2010-02-19 @ 17:56:06
Postat av: hannaa

ida; jaamen precis! så jävla orättvist faktiskt, jag menar hur stor skillnad är det egentligen på tio stycken 20åringar och tio stycken 23åringar liksom?

2010-02-19 @ 18:33:47
URL: http://rainbowcolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0