hey there

Idag har det mesta gått åt helvete. Fatktiskt.
Trots allt har jag hunnit med att städa, både bleka och sedan färga håret rosa/lila igen och sökt 8 stycken jobb.
Grattis till mig som trots oflytet har hunnit gjort något bra.

Men jag är fortfarande på halvkasst humör. Varför? För att jag hela dagen varit inne i den här lägenheten, för att herr k nyss var hemma och bytte kläder sedan drog igen för att repa. (dock är det självklart inte herr k jag är irriterad på!) utan bara läget att ytterligare behöva vara lite ensam och göra ensamma tråkiga saker. Typ som att kanske fortsätta med städningen?
Däremot ville deras trummis också gå och se prisutdelningen!! Hell yeah, det betyder att dom ionte kommer kunna repa så länge, och det betyder att jag och herr k faktiskt hinner att gå dit också. Och gå till virus!

Så jag gissar på att kvällen kommer att bli lite roligare än vad den här dagen har varit :)

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0