house of blend

Här sitter jag och uppdaterar bloggen 3000gånger ungefär, känns det som iallafall.
Med bara en massa onödigt trams egentligen.

Missade att skriva upp att jag är tvungen att gå till arbetsförmedlingen idag också..
Huh, fan. Yeah skitsamma. Nu är jag nyduschad och såntdär.
Luktar lite godismumssöttoch sånt där mysigt.
Håret är i knorrar, haha. Lite expriment typ, får väl se hur det blir...
Håller på och koka ägg också, måste ha saker att göra hela tiden för att inte somna.
Har faktiskt inte sovit än, jävlar vad jag kommer att däcka tidigt ikväll.

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Gontanius

tusen tack för hjälpen!

2010-02-01 @ 21:58:10
Postat av: hannaa

varsågod (: jag bärde ju egentligen inte så mycket ^_^

2010-02-01 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0