i heard of a girl

Det märks att herr k övar in låtarna nu. Det ligger sladdar, bas case, lådor, en bas överallt typ ^_^
Den feta förstärkaren(?) är framdragen. Haha jag vet inte ens vad det är, bara chansar.

Igår stod han och spelade bas när jag kom hem, hela tiden var han supersöt och sa 'förlåt för att du måste stå ut med mig när jag övar'
Poängen är att jag tycker om när han spelar, dels får jag lyssna på bra musik under tiden (då han spelar till låtarna på datorn) och dels för att jag blir så otroligt imponerad.
och för att han är förbannat snygg när han står i sina dickies shorts och en sliten bandtröja och spelar. det är svårt att inte titta på honom och tänka snuskiga tankar! hah ^_^

Pratade nyss med honom i telefonen, och han skulle åka till hallsberg nu och ställa lastbilen. Dock så är han ju ändå inte hemma förns halv fyra typ. Men, tidigare än dom senaste dagarna! ;D

/hannaa


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Kul läsning :)

2010-02-24 @ 18:25:22
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0