jävla rubriker!

Vaknade klockan sex imorse, kunde inte somna om. Jag var verkligen sjukt trött, men jag kunde verkligen inte somna. Tillslut tröttnade jag och gick upp för att hämta tv-dosan, låg och kollade lite på scrubs, according to jim och vakna med the voice. Fortfarande lika trött efter två timmar men fortfarande ingen sömn, drog på mig kläderna och satte mig här, framför datorn.

Idag måste herr k öva in låtarna dom ska spela på lördag, tråååkigt. På torsdag nämnde han något om att dom var tvugna att va i studion tror jag? Jag menar hallå!? Jag anser att herr k bör spendera sin vakna tid tillsammans med mig ^_^

Skitsamma, det ska bli kul och se dom spela på lördag iallafall. Så kan jag stå och dregla över herr k när han står på scen.

Nu ska jag iallafall fortsätta på porträttet av en tjej som bett mig rita av henne.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0