mongolider!

Oh guess what!?
Idag struntade jag i att spendera hela dagen med min, bara min underbara herr k i lastbilen!
Det tog emot att ta det beslutet, faktiskt.

Jag sa till herr k igår; "är det inte bättre att jag stannar hemma istället så hinner jag städa"
STÄDA!? Vafan har hänt med min stackars hjärna!?
Well, lika bra att sätta igång så man får det gjort någongång.

Herr k slutar troligtvis vid ett, eller om han skulle vara hemma vid ett? Haha, jag pratade med honom för typ två  sekunder sen och kommer inte ihåg xD
Iallafall, då ska han till replokalen. Repa och spela in lite låtar osv. I believe.
Och prisutdelningen börjar redan kl 18 eller något. Så den hinner vi inte gå på. MEN JÄVLAR, IKVÄLL SKA JAG PÅ VIRUS! haha, i löv having a böyfriend som kan fixa mig på gästlistan!

Men nog om det, städa var det ja.

/hannaa

Kommentarer
Postat av: karin

fin blogg :D

besök gärna min :D

2010-02-26 @ 14:12:36
URL: http://karinortlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0