nattliga aktiviteter!

Jag hatar att inte kunna sova om nätterna, däremot är det ju om nätterna jag är som kreativast.
Det är då det går skitbra att rita, det är då jag inspiration nog.

Jag har dock lite beslutsångest om jag ska gå in till herr k i sängen, sova en timme sen gå upp. Eller om jag ska vara vaken en timme tills herr k ska upp till jobbet..
Hmm ..!?

Skitsamma, jag lägger mig väl kanske på soffan en sväng.
Och inatt har jag påbörjat ett porträtt på min systeryster, eftersom jag numera har exakt 0:- i inkomst varje månad och min mamma fyller 40år den 20:e februari så tänkte jag rita en bild på mig och syrran. Typ som täcker ett A4 papper. Känns lite sådär lekis med teckningar, men vafan. Det är en bild på hennes döttrar liksom, som kommer att vara ett ex antal timmar arbete på, inga streckgubbar liksom. Så ja.

Lägger in en bild på hur långt jag har kommit hitills, det är sjukt mycket arbete kvar!
Förrsten är det underbart att sitta och lyssna på NOFX under tiden man ritar, får mig att känna mig liten igen. Typ 14år. Haha, eller liten och liten förresten. Man är ju faktiskt inte särskilt liten när man är 14, men och andra sidan är det nästan 7 år sen. Eller ja, 6½år om man ska vara mer noggrann. Fan jag fyller 21 om mindre än ett halvår.
Herregud, börjar få lite åldersnoja! Om dom här 20 åren har gått såhär fort, hur fort kommer inte dom kommande 20 åren gå?

/hannaa

klicka på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Varför har du inge inkomst? arbetsförmedlingen då?

2010-02-05 @ 11:56:05
Postat av: Seastar.

Ja du ser, nu är du snart old,sliten och kantstött. ;)

2010-02-05 @ 12:05:16
Postat av: hannaa

lina; well well. därifrån har jag blivit utskriven ;)

seastar; haha. u evul little bastard! jag kommer alltid vara yngre än dig ^_^

2010-02-05 @ 12:55:46
URL: http://rainbowcolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0