onsdag!

wellwell. Dags för en uppdatering kanske?
Igår satt jag, herr k, jimpa och elin här och drack lite, efter ett tag drog jimpa hem, herr k gick o la sig och jag och elin drog upp på stan.
Vi gick in på ritz, träffade en skum snubbe som bjöd på smirnoff ice. Träffade therese och tillhörande pojkvän, har inte sett henne på hur länge som helst.
Skitsamma, hakade på me hem till dom och drack några öl när ritz stängde. Pratade med charles och han och thom kom förbi en sväng.
Jag och elin skulle sova hemma hos charles, litade på att han hittade hem, så efter att vi gått i en timme var vi vid svampen. Vilket betyder helt fel håll! ;) Satte oss på elvan, åt helt fel håll! ^_^

Well, satte oss på bussen 6.35 typ. Vi var vid ladugårdsängen runt 8.00 8.30 nått sånt.
Vilket betyder att vi satt på bussen typ 1½ till 2 timmar.

Kul hade jag iallafall.

Men nu ska jag och herr k vara nyktra i en månad och se hur det går. Vårat förhållande klarar inte av alkoholen tror jag. Och jag slutar hellre supa än att förlora honom.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0