there she goes liksom

Fyfan, läs och se glada ut.
Idag satt jag och lyssnade på när dom spelade in. Igen. Drack grogg. Oh ja!
Jävligt kul när dom skulle köra en låt på tyska och alla som satt därnere skulle köra.
Nicenice! Hade jag haft bara ynka lite mer alkohol i kroppen, och en ganska mycket bättre sångröst hade jag lätt vart med och körat. Men nej. Jag har ingen lust att stå där och förstöra för alla andra genom att låta som en födande kossa.

Just nu ligger herr k och sover i soffan, så puttinuttit ^_^
Imorron, om jag orkar så hakar jag på i lastbilen. Troligtvis kommer jag inte orka..
Om jag inte orkar så sover jag hela dagen och städar lite när jag vaknar. Värsta roliga grejen att göra om dagarna.
Jises, ge mig ett jobb tack?

(nu har jag dock bestämt mig för att börja plugga! fuck yeah!!)

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Gontanius

BRA INITATIV! SKIT BRA!

2010-03-01 @ 08:43:19
Postat av: hannaa

oh yeah! Även om jag om ett år kommer sitta i samma situation som jag gör nu, fast med skulder. så kommer jag iallafall fått utveckla min kreativa sida lite grann. Vilket betyder ett steg närmare mitt mål! ^_^

2010-03-01 @ 14:18:29
URL: http://rainbowcolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0