gårdagen

Alltså, det känns som om att jag uppdaterar miljoner gånger om dagen. Om man jämför med andra bloggar jag läser alltså, så uppdaterar dom inte alls lika ofta.
Ni måste tro att jag inte har något liv .. Eh, det kanske jag inte har ^_^
Ni som inte klickar er in på min blogg dagligen måste ju ha ungefär hundra inlägg att läsa. Hundra meniiiingslösa inlägg.

Iallafall, igår gick jag upp till replokalen när dom var klara, drack ett par öl osv. Sen drog vi till virus, ganska sent faktiskt. Första gången som jag och herr k är där och har gått dit tillsammans faktiskt. Tidigare har jag varit där utan honom, eller så har vi träffats där och sagt hej typ och lite pösspöss.
Dock så var det faktiskt inte så kul. (kan bero på att jag kom dit nykter?)
Iallafall, kände inte igen en enda människa där. Och då hakade jag ju på herr k såklart och kände mig som en liten stalker. Och eftersom otroligt många känner igen honom men han knappt känner igen dom så är det ganska jobbigt att vara krogen tillsammans med honom upptäckte jag. Känns som alla kommer fram och petar på honom och säger; "korven! korven! tja korven!" Sen står jag där som ett jävla fån och ser fortfarande ut som ett fan som fått till ett ragg med en ur sitt favoritband.
Dock så presenterade herr k mig för nikola som spelar idag på najz prajz idag. Om en halvtimme :P
Och för Erik i millencolin, där stod jag och hälsade på en medlem ur banden som jag har älskat, avgudat och nästan bett till gudarna för, för fem år sen. Sen var lyckan över, herr k och han började prata om "den gamla goda tiden" ni vet när dom var små och söta. När dom sprang runt på stan och trodde att dom var ascoola och när dom spelade i Charles Hårfager. Typ finska vinterkriget? Kanske?

Iallafall. Varför använder jag ordet iallafall så ofta? Och nu ville jag skriva det igen..
Vi drog hem till tobbe vid ett snåret, fortsatte festa till typ ..fem? Kul som fan.

Sen drog vi hem och knullade hela natten. The End.
(man måste ju ha lyckliga slut?)

Well, idag gäller det. Eller nej, ikväll gäller det. Honeybuns spelar som sagt på kulturhuset.
Men just nu är han iväg och repar igen, gick tydligen inget bra igår.

/hannaa

Förresten så säger vi grattis till Eva Eastwood som vann millencolin priset på 25.000:- tyvärr hann vi aldrig gå på prisutdelningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0