skisslalala

Sitter och kollar igenom min bilddagbok, och ja, jag har faktiskt en anledning till det.
Men iallafall, i juni 2007 hade jag gjort ett sånt där test på internet. vuxenpoang.com iallafall..

I juni 2007 fick jag resultatet Din ålder borde vara 13 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
Nu så tänkte jag att jag kunde ju lika gärna göra testet igen, då adressen stod redan stod där, resultatet blev den här gången 17,3 år gammal.
Vilket faktiskt betyder att jag tekniskt sett åldrats 4,3 år på 2,5 års tid?

Betyder det att jag enligt testet åldras 1,72 år per år? Eller utvecklas och blir mer vuxen.. hahah samma sak ;D
Iallafall, om man räknar enligt testet så kommer jag vid 24 års ålder få resultatet 24 år.
Eh intressant?, typ inte alls faktiskt. Jag har bara otroligt tråkigt.

Herr k kommer att komma hem sent idag, hade tagit 4timmar att åka med lastbilen till mariestad. Vilket betyder mer än det dubbla av vad det brukar att ta att åka dit.
Jag saknar honom!
Jag känner att min rygg behöver knådas lite, sitter så jävla konstigt när jag sitter framför datorn och ritar, vilket jag har gjort dom senaste nätterna+dagarna..

Mitt porträtt som jag började rita på.. eh, vart inte alls likt personen jag ritade av.
Skulle ha ritat at Angelina Jolie.. och lite längre ner har ni resultatet.
Tröttnade som vanligt efter en stund och slutade kolla på bilden jag ritade av, och sen kan jag verkligen inte måla läppar -.-
Så nej, ni behöver ju inte lol'a mig.

/hannaa


Kommentarer
Postat av: Simone

Fin blogg. Och häftig tatuering du har!

2010-02-03 @ 20:06:59
URL: http://morkerrum.blogspot.com
Postat av: hannaa

awh, tack ;D

2010-02-03 @ 20:17:15
URL: http://rainbowcolour.blogg.se/
Postat av: Sestar

Jimmy såg direkt att det va Angelina.

2010-02-05 @ 12:06:29
Postat av: hannaa

bara för att hon har så feta läppar ;) hennes ögon vart lite kines :D

2010-02-05 @ 12:46:19
URL: http://rainbowcolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0