pretty bubbles in the air

Jag vill ha en skinnjacka. Faktiskt. Jag har alltid tyckt att dom är sjukt snygga, men inte att jag faktiskt inte skulle passa i det. Snarare att jag skulle se ut som.. Jag vet faktiskt inte.
Nu är det så att jag har provat herr k's skinnjacka typ trehundra gånger, fastän den är alldeles för stor. Och otroligt sliten, då man kan se samma skinnjacka på kort från festivaler början på 90talet. Helt otroligt att jag älskar herr k fastän han var tillräckligt gammal att åka på festivaler när jag inte ens kunde gå. Haha, skitsamma. Han är underbar.

Tillbaka till skinnjackan, jag vill ha en. För dom är faktiskt snygga och piffar upp en vardaglig outfit så att säga.
Såå, vem vill sponsra?

Jag hatar förresten att inte kunna sova, imorgon ska jag med herr k i lastbilen. Imorgon är sista timmarna jag får spendera tillsammans med honom, så jag måste hålla mig vaken hela dagen imorgon och inte sova nått alls i lastbilen. För sen väntar en lååång ensam helg. Med tomma nätter som jag troligtvis måste fylla med alkohol även fast jag har lovat att inte gå ut o supa nu i helgen.
Låter som jag aldrig mer kommer att få träffa herr k, men så är ju inte fallet. Jag får ju träffa honom på söndag igen, men det känns absolut som en evighet.

Men, för att min blogg kanske ska bli lite intressantare så tänkte jag faktiskt fråga er om det är något särskilt ni vill läsa mer utav eller om det är något ni vill läsa mindre utav!?
Och jag vet att ni är världssämst på att kommentera, men försök!
it makes me h-a-p-p-y u see.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0