every breath you take

Yeah sådärja. Fredag natt är avklarad, trevligt var det faktiskt.
Började tidigt med förkrök med eric, drog till rockbaren tills dom stängde.
Gick för att möta upp elin utanför frimis, vi drog vidare till nirvanatobbe. Sen kastade han ut allt folk så då drog vi ett gäng hem til jimpa, satt och spelade tiotusen ungefär hela natten. Lite varvat med Chicago. Men ja, kul var det.
Jag och herr k vart ltie osams, vilket jag förstod skulle hända när han åker iväg och super.
Nu var det så enkelt att han avr pissfull och jag hade missat hans sms och därmed inte svarat på dom. Men jag vet ju hur han kan vara och att han dagen efter skulle skicka typ hundra stycken förlåt-mig-älskling-sms, sedan ringa och säga förlåt ytterligare ett par gånger.
Sagt och gjort, han frågade om vi var osams, elelr snarare om jag var arg på honom, jag försökte förklara att jag inte var arg och att jag inte vill vara osams med honom, speciellt inte när vi befinner oss så pass långt ifrån varandra. Och att jag oftast inte blir arg på honom utan att han bara gör mig ledsen eftersom an vet precis vad han ska säga/skriva för att trycka ner mig.
Som tur va så var jag ju på samma fest som flera utav herr k's kompisar på samma fest och berättade att han betedde sig som ett svin och att han inte menade det han skrev. Och så vidare.
Jag saknar honom så jävla mycket.
Iallafall vi sov ju inget under natten vilket gjorde att jag var sjukt trött vid sisådär elva på morgonen, la mig i soffan och sov en sväng, vaknade mådde skit både psykiskt och fysiskt. Dels pga herr k och dels för att bakfyllan kom då plus noll mat i magen. Det resulterade i att jag kallsvettades, jag kände pulsen i hela kroppen, benen bar mig knappt och jag var helt skakis. Jag ville helst bara dö faktiskt.
Hade itne ens ork att ringa en taxi, och ännu mindre gå ut till den. Då är det fan illa, fan va dåligt jag mådde.
Som tur var så befann sig pappa inne i stan och kom och hämtade mig, kändes som jag skulle svimma ungefär när jag gick till parkeringen. Men iallafall, vi stannade vid mcdonalds, jag köpte sjukt mycket bakismat. Allt jag avr sugen på ungefär. En QP cheese meny, med bara ost på hamburgaren, en cheddar dipp, friterade lökringar, och en mcflurry lion deluxe elelr avd den hette.
Glassen hann jag nästan käka upp innan jag fick min hamburgare, åt en lökring som smakade skit, lite pommes och inte ens halva dippen och så käkade jag halva hamburgaren. Sen fick jag fan inte i mig mer, försökte verkligen få ner sista halvan utav hamburgaren men det tog total stopp, vilket är tråkigt för hamburgaren är fan godast.

Yeah, nu sitter jag iallafall här hemma hos annelie och farsan. Mår mycket bättre och jag har pratat med herr k, hade inte klarat av den här dagen ensam i herr k's lägenhet faktiskt.

Haha långt och onödigt inlägg, men ni får stå ut. Idag blir det lugnt, ska snart ner och lyxduscha. Det är det jag älskar med att vara hemma. Inte bara iofs, men man vänjer sig så lätt vid att lyxduscha.
Och såklart hälsa på min mongo katt, som förresten snart ska få flytta hem till mig och herr k! Oh yeah!
Såfort jag får en inomst igen så jag har råd med kattmat och kattsand osv :)

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0