bydalen och såntdära

Nu är äntligen den här dagen avklarad! Fuck yeah.
Åtta timmars bilresa, check.
Hyra snowboardboots, check.
Klarat av -20 grader i trasiga strumpbyxor och kortkort klänning, check!

Så nu sitter jag här i sängen och dricker lite öl,
såg på nyheterna att åre hade haft 3 av 5 på en skala när det gäller lavinfara och här där jag är nu, bydalsfjällen, har dom också en trea. Såå, blir inget offpist åkande iallafall.
Inte för att jag är den personen som absolut ska åka offpist.
För så jävla grym är jag inte när det gäller snowboard faktiskt.
Sen måste jag ju erkänna att jag är ganska feg utav mig, så jag är livrädd för att ramla och göra mig illa:D

Men ja, om det nu skulle hända att jag ramlar så hoppas jag verkligen att jag gör mig såpass illa att jag får flyga helikopter. Annars blir jag fan besviken.

antal dagar kvar tills jag får träffa herr k: 8

kör väl en snabb liten update imorron också, jag menar så ni har något att läsa om.
För alla vill ju såklart läsa om min sjukt intressanta vardag!!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0