white trash!

Är det ens möjligt att jag kan ha byggt på mig liiite mer benmuskler än vad jag hade för ett år sen?
För jag har verkligen inte det minsta ont i benen faktiskt.

Men skitsamma, jag tror nog seriöst att vi inte längre är kvar i sverige,
utan att vi istället har hamnat i sibirien alternativt att det är en ny istid på gång.
För satan i !¤%#"%&#! vad kallt det är ute, är man ute i 20-30 minuter är håret vitt och frostigt.
Tog ett åk i backen idag, på den korta tiden höll mina tår på att frysa bort, mina skidglasögon hade dock inte immat igen som jag trodde. Däremot upptäckte jag när jag kom in att dom hade frostat igen. Gaah liksom.

Det går inte att åka i backen heller, isigt, svårt att svänga och framförallt får man ingen fart.
Det är ju fan inget glid!
Fast mitt hår ser sådär sockervaddsrosa ut när det blir massa frost på det, alla andra ser gråhåriga ut.
Men mitt blir sockervaddsrosa!! 1-0 till mig.

dagar kvar tills jag får träffa herr k: 2

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0