jag har världens bästa ..

Jag förstår inte riktigt alla som går med i facebookgrupper som "jag har världens bästa mamma/pappa"
Jag kan inte direkt påstå att jag har det faktiskt,
för även om jag älskar mina föräldrar och jag anser att dom är grymma så är dom väl inte världens bästa föräldrar?

Är ni medlemmar i dom grupperna på facebook?
Varför är ni det? Eller varför är ni inte det?
Är det så att ni anser att just eran mamma/pappa helt enkelt är bäst?

Om jag ska definera perfekt med ett ord skulle jag nog säga felfritt.
Mina föräldrar är inte felfria, dom är långt ifrån felfria faktiskt.

Ganska meningslöst inlägg faktiskt. Men jag blir lite nyfiken på hur andra tänker.

pöss

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0