jag hatar fortfarande att skriva rubriker.

Jag har fått en fet infektion i fingret vilket gör att jag känner mig rejält handikappad.
Det är svullet, dunkar och är jätteömt.

Men iallafall, imorron så åker troligtvis jag och herr k och hälsar på farsan och annelie.
Men framförallt ska vi hälsa på min söta kissemiss doris och se om herr k faller lika pladask för denna sötsak som jag gjorde.
Vilket jag vet att han kommer att göra, och det bästa är att hon får flytta hit då.
Hem till herr k och mig! Wonderful, fuck yeah!!

Häromdagen frågade herr k mig förresten om varför tjejer, inklusive mig själv tycker om killar som spelar i band.
Jag kan ju iofs bara svara för min del, men enligt mig så hade det faktiskt inte spelat någon roll om han hade spelat i ett band som exakt alla i hela världen har hört eller om han hade spelat i ett sunkigt garageband liksom.
För min del handlar det inte om kändisgrejen, utan just av den anledningen att jag blir så otroligt fascinerad utav folk som spelar i band.
För dom gör något som jag så gärna skulle vilja kunna och klara av.
Att spela ett instrument och våga stå på scen.
Att kunna skapa musik som någon anser är bra.
Även om det handlar om halva världen eller bara flick/pojkvänner eller kompisar som anser att musiken är bra.
Jag har inte ens mod att försöka lära mig spela ett instrument, för att min självkänsla när det gäller den biten är så otroligt kass.
Jag klarar inte av det även om folk vet att jag är nybörjare.

Men skitsamma. Haha.

Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga faktiskt..
Funderar på om jag ska väcka herr k och fråga om vi ska gå o lägga oss i sängen,
kom precis på att jag har lagt in nya filmer på mobilen.

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Ziggy

SV; Ja den är verkligen snygg! :D

2010-01-25 @ 23:26:37
URL: http://ceciliaboberg.webblogg.se/
Postat av: Candy

Svar: Vad kul att du tycker om den. =)

2010-01-25 @ 23:30:07
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0