lol-day

Visst är dagar när exakt allt går åt helvete underbara?.... NOT
Allt jag ritade såg ut som något som ett dagisbarn ritat, jag spillde massa vatten på mina jeans, strumpor&golv när jag diskade. Jag hällde ut massa ris på golvet, tappade även köttbullarna vilket resulterade i ilska och jag sparkade igen frysdörren och fick därmed sjukt ont i foten. Ännu mer ilska&frustration.
Sen var herr k sen hem vilket gjorde att jag missade bussen både en och två gånger. Sen var det sjukt tråkigt inne på liquid & rockbaren! Virus hade fucking 23års åldersgräns, satin såg inte längre ut som ett "supställe" utan mer som nått överklassplace där en fisksoppa kostar 60:-
Vad har hänt med örebro? Det var fan onsdag igår och jag ville dränka hela dagen i alkohol.

Så eftersom jag exakt hela dagen skiftade mellan att vara 'normal', skrika & gråta så var det ju inte konstigt att jag slutade kvällen ensam i herr k's kök och gjorde allt för att inte skrika/ha sönder saker eller liknande. Då han låg på soffan och sov..
Satt i köket med högsta volym på musiken i öronen, grät och dunkade förtvivlat huvudet i knäna.

Vet ni att jag absolut hatar det här, vad medicinerna gör med hjärnan när man har slut på dom och man är alldeles för konstig för att klara av att gå till apoteket och hämta ut nya när det är ljust och en massa folk ute.

fucking lolday!

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Lina

Apoteket på sjukhuset har öppet till 21.00 :)

2010-01-21 @ 12:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0