tööööntigt

Okej, det här är verkligen skittöntigt. Men vemfan bryr sig?
Jag är inte direkt ett fan utav twilight filmen, kan inte riktigt förstå hysterin som var runt den.
Och ja, edward cullen eller robert pattinson är skitful.
MEN, däremot har jag fastnat för böckerna. Nu har jag snart läst ut när jag hör din röst, halva den boken är skitkass! Edward försvinner och Bella är deprimerad. Typ.
Och jag har hela tiden påstått att jag faktiskt inte ens vill se new moon filmen, bara för att boken har varit så dålig. Men nu helt plötsligt från ingenstans så känner jag faktiskt för att se den, jag tror inte filmen är särskilt bra. Skulle gissa på att den är snäppet sämre än twilight faktiskt. Ändå är det något litet långt inne i mig som vill se filmen, kanske för att jag snart läst ut boken och vill se hur dom ställer sig till varandra?
Kanske för att jämföra vilken som är sämst? Jag har faktiskt ingen aning.

Jag hatar herr k lite för att han inte har ätit upp all min choklad som jag hade,
det vore så mycket bättre då. För då hade jag sluppit legat i sängen och suktat efter chokladen som jag visste stod ute i köket. Faan, jag kommer bli feeet!
Och när jag säger hatar om herr k så menar jag såklart på ett otroligt kärleksfullt sätt.
För det är fan kärlek, riktig kärlek. Och sjukt mycket på riktigt.

Nu ska jag gå ut och ta ett glas vatten och röka en cigg. Sen gör jag nog herr k sällskap i sängen igen!!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0