uttropstecken!!!12123546

Vi tar det kort, nu har ja suttit här framför datorn i en timme.
Innan dess har jag legat i sängen och vridigt och vändigt på mig utan att kunna somna.
För varmt, för kallt, för mycket i huvudet, för tomt i huvudet osv.
haha lol, jag hatar att inte kunna somna.

Iallafall, idag har varit en halvbra dag..
Med halvbra menar jag precis som det låter, halva dagen har varit perfekt och den andra halvan har varit gråt i halsen, skrik i kroppen även fast herr k varit supergullig och gjort sitt bästa.
Jag hämtade iallafall ut ny medicin idag, jag var ändå tvungen att ta mig upp på stan.
För eftersom mitt bankomatkort är trasigt så kan jag inte ta ut pengar i bankomaten, så jag måste gå i på swedbank och göra det.
Och eftersom jag inte har några tamponger, eller hade några kvar tidigare idag så var ja tvungen att springa runt med äckliga bindor och gapa och nästan bli arg varje gång herr k tog på mig.
(grejen med bindor är att det känns som fetaste blöjan och man känner sig sjukt äcklig, därav att INGEN får röra vid mig när jag har binda)
Iallafall, jag var ju tvungen att köpa tamponger och här nere på ica har det trasslat massvis med ggr när jag ska betala med kortet så jag var ju tvungen att ha kontanter om jag skulle få några tamponger.

Fick skjuts upp på stan av herr k, gick in på swedbank tog ut mina sista 1300:- gick in på apoteket och hämtade ut medicin och köpte tamponger, hela kalaset gick på 250:-
Köpte en svart bcr ring till läppen, pratade med herr k i telefonen, satte mig på bussen hem igen.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0