yadayada

Oh, fuck yeah. Nu är jag inne på andra dagen utan cigg.
Det går faktiskt ganska bra, minus är dock att min medicin är slut, jag har mens+pms och sen inget nikotin på det.
Igår höll jag på att börja grina bara för att herr k skojjade till det lite när jag sa att jag funderade på att äta lite mer tacos. Han sa nått i stil med "höhö, ska du äta nu igen ;)"
Jag vände mig om och kollade på honom med en ganska förstörd blick tror jag,
jag kände illamående, klumpen i magen och gråten i halsen.
Jag var tvungen att lägga mig med ryggen mot honom för att han inte skulle se hur jag reagerade på det han sa,
herr k var som vanligt supergullig och sa förlåt och att han inte menade det så.

Idag har jag iallafall haft en supergrym dag med herr k i lastbilen, eller nja.. Jag sover faktiskt mest.
Fast jag älskar att spendera dagarna tillsammans med honom.
Han släppte av mig här hemma, sen åkte han med lastbilen till hallsberg och skulle byta till sin vanliga bil.
Jag stallde mig och diskade och skalade potatis, awesome!
Det enda som saknas för min del nu är antingen ett jobb eller en praktikplats.
Jag håller på att bli fullständigt tokig av att bara gå hemma hela dagarna -.-

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0