ASTA KASK!

Häromdagen kommerinteihågnärdetvar så började någon prata om deras senaste resa och en viss tjej.
Och någon klämmer ur sig apropå ingenting; Men hon är väl fet!?
Jag blir liksom .. Alltså. I dunno.

Förövrigt så spelar asta kask ikväll på virus, jag står uppskriven på listan om jag och herr k bestämmer oss för att gå.. Men jag vet inte.
Egentligen hade vi bestämt oss för att dra ut till deras sommarstuga och bara slappa.
Men nu blir ju vädret skit unefär hela helgen.

Men iallafall, asta kask är (tyvärr) inget band jag har lyssnat på sådär jättemycket och nu senaste tiden har jag tillochmed inbillat mig att dom suger kamelkuk för att jag inte skulle känna att jag missar nått bra.
Men sen av nyfikenhet så har jag suttit senaste dagarna och lyssnat på dom.
Och nu kan jag inte förneka det längre.

Asta kask är ett sjukt bra band.

Kommentarer
Postat av: el candy

hejjj!men buda på tradera är väl lättast?den har ju inget bud på sej ännu:)hur mkt vill du ge för den annars?krammmmm

2010-06-13 @ 01:30:34
URL: http://candylouwho.blogg.se/
Postat av: el candy

aha aha been there done that:) alltså jag KAN ju ta bort den från tradera men anledningen att sakerna ÄR där är ju att jag behöver bli pengar så jag kan inte bara ta bort den o sälja den för 25:- rakt av:) när jag vet att den KAN gå upp massor:)

2010-06-13 @ 15:36:02
URL: http://candylouwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0