kopplingen mellan mcdonalds, hallucinatioer och kajor?

Igår var jag med herr k i lastbilen. Lyssnade på knäppa låtar på lokalradion och så vidare.
Vi stannade till vi ett mcdonalds för att äta och satte oss på ute i solen.
Och som alla vet uteplatser vid mcd och liknande=fåglar.
Dock inga små söta utan äckliga kajor.

En utav dom var lite creepy då den stod och gapade bredvid oss och råglodde på något som såg ut att vara 2 meter framför honom men det fanns inget han kunde stirra på liksom. Sen hade han vingarna utfällda till max och såg allmänt ond ut.

Haha, slänger in två paintbilder, för jag är så otroligt dålig på att förklara ^-^

Först såg det ut som om att det skulle kunna vara en annan fågel han var förbannad på, typ jag är större och bättre än dig låt oss fightas! Men eftersom det inte fanns någon annan fågel i närheten så kan vi utesluta det.
Sen började han vrida på huvudet, som den andra bilden ska illustrera. Eller om man så vill, lägga huvudet på sne fram och tillbaka även kroppen åt sidan lite.

Herr k tror på för mycket mcdonalds mat jag tror på hallucinationer.
Kanske fanns det någon koppling mellan dessa?

Att tillägga stod fågeln och höll på sådär i säkert 10 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0