och så lite uppdateringar

Herr k kom hem i lördags, vi drack alkohol och åt god grillad mat. Umgicks med min pappa och tillhörande sambo och deras grannar. Det var mys.

Herr k hade köpt med ett halvt kilo haribo cola nappar som vi såklart glömde kvar i bilen och värmen.
Nu är det en stor geleklump som ligger i kylen ...

Förövrigt fick jag även en baileys flaska och en the business tröja.

Själv var jag på classic motor i ånnaboda tidigare på lördagen och köpte en tcb - taking care of business skylt åt herr k.


Sen läste jag ett blogginlägg nyss om en tjej som skrev att det var ett år sen hon och r träffades för första gången och kom då och tänka på att det snart har gått 9 månader sen jag och herr k träffades. Det är fan bara 3 ½ månad kvar tills det var ett år sen jag och herr k träffades för första gången. Sjukt vad tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0