omg.

Ibland så tänker jag att nu jävlar ska jag skriva ett blogginlägg om ett sjukt intressant ämne!
Men jag kommer aldrig så längt, börjar med några rader och sen har jag redan tröttnat och det slutar med ett helt ointressant inlägg om mitt egenlingen ganska ointressanta liv.

Som vanligt.
Men inte fan är jag bitter för det.

I helgen var vi på asta kask. Träffade på elin som för första gången lyckats ta sig in på virus, oh yeah!
Herr k ville köpa en t-shirt till mig, jag ville ha en killmodel (eller ja, en helt vanlig t-shirt) så jag kan klippa sönder den till ett linne som jag gör med alla andra t-shirtar. Men herr k ville absolut att jag skulle ha en tjejmodell. Jag försökte förklara att dessa girlie tröjor brukar bli så förbannat korta på mig och att jag inte är den som tycker om att springa runt och visa halva magen.

Men det blev ingen t-shirt som tur var, det hade bara varit bortslösade pengar.
Istället gick vi och köpte varsin öl.

pööss.

Kommentarer
Postat av: el candy

yep absolut!auktionerna går ut på onsdag

2010-06-14 @ 23:47:35
URL: http://candylouwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0