scotty doesn't know

Nu är deras flyg till wien bokat, efter mycket velande fram och tillbaka.
Men nu ska dom åka iallafall. På torsdag.

Resan blev pissdyr och om dom inte säljer mycket merch på festivalen går dom back.
dock så tror jag inte att det är några problem med att sälja merch med tanke på att det är en festival och bara i lördags fick dom varsin tusenlapp från merch försäljningen.

Men iallafall, igår var jag och herr k ute i deras sommarstuga.
Herr k kaxade om att han minsann skulle bada. Så vi grillade slog mygg och åt.
Herr k hävdade fortfarande att vi skulle gå ner och bada.

Behöver jag säga att han ångrade sig med tanke på att klockan troligtvis var runt halv nio på kvällen?

Men efter att jag kallat honom tönt så skulle han ha på sig badbyxorna när vi gick ner till vattnet.
Det slutade med att jag badade och herr k stod på bryggan och frös.

På lördag anländer dom till skavsta igen, hela gänget och herr k. Då ska vi troligtvis åka ut till sommarstugan igen och han har lovat att bada!

Om grannen kan låta sin väckarklocka stå och ringa från ungefär 05.30 till 06.00 varje morgon kan jag spela musik halv sju på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0