teenage dirtbag

Pratade med herr k imorse, runt sex någon gång.

Jag tycker att det är jättetråkigt att behöva åka ifrån dig i helgen, men det är ju bara två nätter och sen är det ju bara peace&love spelningen kvar. Sen kan vi tillbringa resten av sommaren i sommarstugan tillsammans forever and ever and everand ever and ever.

Det var det han sa till mig i telefonen.
Eller det sista forever and ever osv hittade jag på själv ^_^

Men iallafall, sen säger han också;

Men eftersom jag reser måste jag ju köpa med presenter till dig.


Tack sa jag för att han påminde mig att man av någon lustig anledning köper med saker till dom som inte fick följa med och resa. Sympatipresenter?
Han frågade mig vad jag ville ha, jag svarade att det inte spelade någon roll alls.

Jag ska köpa en tyrolerhatt till dig!
Säger min bara min underbara fina helt jättekonstiga herr k och låter jätteglad.

Tack älskling........... Men jag vill nog kanske hellre ha en snygg bandtt-shirt eller nått.
Eller ännu bättre! En ziphood med ett snyggt tryck på, så får du ha dina tröjor med dragkedjor på i fred!


Jag tror att den rätta taktiken kan vara att få honom att tro att han får ut mest utav att köpa en tröja till mig.

Tyrolerhatt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag älskar dig Herr k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0