lösenord ..............

Är det bara jag som har förbannat långa lösenord till saker och ting?
Det är så jävla jobbigt att skriva, speciellt eftersom jag har stora och små bokstäver också.
Om jag skulle byta lösenord skulle jag inte komma ihåg något av dom,
jag har redan provat.
Men om man byter alla lösenord till typ .. a
Bara ett a liksom.

Tråkigt att man ofta måste ha ett visst antal tecken i lösenordet.

Förresten, ibland blir jag så sjukt nyfiken på vad folk har för lösenord.
Inte för att jag vill in på deras saker och spana, utan för att det kan ju bli ett intressant samtalsämne liksom.
Get it? Hur tänkte man när man kom på det lösenordet?
Mina lösenord är konstiga ord bara som dykt upp i huvudet.
Ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0