asslickers!

Det känns lite som om att alla andra har lyckats så mycket bättre,
om man kollar folk som man gick i samma klass/skola med under ex högstadie perioden.
Folk som är yngre än mig har redan flyttat hemifrån och haft jobb dynglänge fastän dom knappt har hunnit ta studenten.
Det är lite tragiskt.
Dom har en mysig egen lägenhet och ett fast förhållande sedan flera år tillbaka.
(jag har iofs ett fast förhållande som jag hoppas kommer hålla flera år framåt)

Däremot har jag aldrig flyttat hemifrån, på riktigt.
På riktigt vill säga byta adress. Även fast jag inte har 'bott' hemma på flera år så måste jag fortfarande be pappa öppna min post när jag inte har råd att åka och hämta den.

Det vore otroligt skönt att få posten hit till herr k, men ..
Jag tror att det är en princip sak, jag vill inte byta adress förns jag kan betala för mig.
För flyttar jag min adress hit så bor jag ju här, på riktigt.

Men som det ser ut nu så kommer det ju dra ett tag tills jag kan sluta leva på andra.
Då, som jag skrev häromdagen, enligt arbetsförmedlingen inte får vara inskriven hos jobbgarantin för ungdomar.
Det hon sa till mig var; "just nu anser jag att du inte klarar av kraven för jobbgarantin. jag tycker att du borde få hjälp med saker och ting först innan du gör nått annat, för du verkar inte klara av det själv eftersom du har stått stilla på samma ställe nu länge"

Men ja, en vacker dag kommer jag nog över allt det där. Vi börjar med att vänta tills den 25 mars och ser vad dom säger (inte ams) ..


Jag försöker komma på fler ideér till bandloggan, men det står helt stilla i huvudet! >.<

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0