chgjhgj

Jag skäms över hur långt det har gått, att jag bara svullar i mig mat.
Vad hände med jag är inte hungrig?
Vad hände med kalorierna?

Såhär kan det inte fortsätta,
gör det de så kommer jag inte visa mig utanför dörren i sommar.

Fanfanfan, jag har blivit et jävla äckel.

Det som är värst är att herr k just nu säger att; du är nästan lite för smal!
och att han inte tänder på smala människor.
Där har vi ett problem!
Antingen kan jag gå ner i vikt tills jag är nöjd med mig själv
men att herr k då tycker att jag är för smal och då inte tänder på mig längre.
eller
Hålla samma vikt som jag ligger på nu, hata allt fett och mig själv
men att herr k älskar mig och fortfarande vill ha mig.

Jag vet att han inte skulle slänga ut mig om jag blev för smal enligt honom.
Men bara tanken på att han inte skulle tända på mig och kanske tom äcklas utav det får mig att må illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0