fem i sex eller mitt på dan

Kollade mig i spegeln nyss och insåg plötsligt att jag har blivit äckligt fet igen.
Nästa sak jag gör är att gå ut i köket och öppna kylskåpet.

Nästa tanke som gick igenom mitt huvud var ungefär vafan sysslar jag med!?
Jag stängde kylskåpsdörren igen och funderade en stund på hur otroligt mycket jag äter när jag plötsligt hamnar i ett förhållande.
Varför? Det är ju inte direkt så att jag mår bra av att äta, det har mer blivit en tvångsgrej.
Tror jag.
Jag var inte sugen på något eller hungrig förut, ändå tänkte jag äta något.

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Seastar

Mat är gott (: Men för min del blir det att dra ner på det och börja träna stenhårt nu inför beach 2056. xD

2010-03-23 @ 01:04:55
Postat av: hannaa

joo samma här. beach 1056 here we come! eller cum?

2010-03-23 @ 11:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0