fet

Jag är sugen på att tatuera mig igen! Gah.
Däremot behöver jag nya engångsgrejer, skänk mig pengar så jag kan köpa?
Sen har jag fet beslutsångest över om jag ska fortsätta och göra klart någon utav alla som jag har påbörjat eller om jag ska börja på en ny?

Sen är frågan om jag ska göra den på själv på armen eller på låret?
Armen lär bli snyggast, men också svårast eftersom man bara kan använda sig utav en hand. Och då inte kan sträcka ut huden osv..
nu är det underarmen vi pratar om, nere vid handleden typ.

Vi kom inte iväg till studion idag, herr k kom hem efter jobbet och hade ont i halsen och kände sig sjuk. Jag servade honom med mat & alvedon. Sedan somnade han i soffan.
Klockan åtta satte vi oss i bilen för att köra danne till katrineholm, väl tillbaka i Örebro kände jag mig extra snäll och bjöd jag på MAX mat. Fantastiskt gott.

Hade tänkt följa med herr k i lastbilen idag. Men fan jag sover inte än >.< varför kan jag inte sova på nätterna för!? >_<

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0