idag stavas o-r-ä-t-t-v-i-s-t

Nu sitter jag här och tycker at livet är fruktansvärt orättvist, jomenvisst serru!
För det första är det orättvist att jag inte kan sova på nätterna för att sedan sova bort halva dagen.
För det andra så är det orättvist att jag inte har dryga 1500:- att lägga på en festivalbiljett.
För att även om jag troligtvis kommer att få haka på när herr k & co ska spela på peace&love (jag har sett sådär lite ledsen & söt ut och förklarat att han faktiskt inte kan åka iväg och spela på en festival på min födelsedag utan att jag faktiskt får följa med honom och spendera den dagen med honom, man fyller bara 21 en gång)
Och ja, det fungerade, tror jag. Men det jag vill komma till är att NOFX kommer att spela på P&L.
Hajjar ni, NOFX. Jag är kär i alla dom där killarna. På riktigt alltså. Och jag vet inte hur länge herr k & co kommer att stanna liksom, eller vilken dag dom ska spela.
Förstår ni att det här kan bli total katastrof!

Men nog om det, jag skulle kunna whina om det hela dagen. Fast jag tror vi skiter i det.

Jag sitter just nu och totalt dreglar över nya tatueringsmaskiner, en micky sharpz skulle inte sitta helt fel.
HERREGUD VAD JAG VILL TATUERA NU!!

Dagens problem
städa -> duscha
duscha -> städa

förresten, gissa hur lycklig jag blev när jag såg att dom hade gjort en film utav boken flickan från ovan.
Dety måste nog vara en utav dom bästa böckerna? Nu var det iofs några år sen jag läste boken, men jag har för mig att jag älskade den.


/hannaa



Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Postat av: Seastar

Har boken, sett filmen. bara att ladda hem ^^

2010-03-23 @ 01:02:46
Postat av: hannaa

jag har redan sett filmen ;) tänkte bara vara lite ordentlig och inte skrika rakt ut med att jag har laddat ner den :D

2010-03-23 @ 11:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0