jobb

Det gick jättebra idag, faktiskt och så nervös var jag inte.
Lite nervöst i början men det släppte efter ett litet tag när jag upptäckt att dom som jobbade där var otroligt trevliga.
Fick sitta med och lyssna på en tjej som hette tanja, och tro det eller ej. Det verkar faktiskt roligare att vara telefonförsäljare än vad jag trott! Även fast hon bara gjorde ett sälj under 100 samtal, så ungefär 100 samtal är det man hinner med under drygt fem timmar. Inte så illa ändå, om man lyckas sälja såklart.
Vi gick igenom lite mer noggrant om vad som gäller, lite information och papper.

Imorron ska jag dit igen och sitta med och lyssna, kanske ringa mitt första samtal? Haha.
Även fast det bara är provisionslön så är det bättre än ingenting och kanske blir lättare senare när jag ska söka andra jobb.

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Seastar

Håller tummarna för många sälj för din del. Och så blir det ju en erfarenhet. (:

2010-03-10 @ 07:35:31
Postat av: Ida.

Vad roligt. :D

2010-03-10 @ 16:13:39
URL: http://zumcum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0