lite för negativ, jag vet.

Idag har jag gjort fetaste misstaget någonsin, jag berättade för arbetsförmedlingen hur det egentligen ligger till.
Hur jag mår och vad som får mig att inte gå på gruppgrejer osv.
Nu får jag inte vara inskriven i jobbgarantin, vilket betyder inga pengar.
Så vill jag ha pengar måste jag söka soc.
Vilket är helt sjukt, om jag inte klarar av det ena hur ska jag då klara av kraven från soc?

Men är det inte lättare att vara liten, sårbar och instabil än att sitta och ljuga ihop en historia?
Och jag som är så dålig på att ljuga.

Kommentarer
Postat av: Lina

Varför ska du inte skaffa barn? och kom ihåg att om du säger till soc att du bor hos herr k så säger dom att han ska försörja dig..

2010-03-05 @ 15:03:00
Postat av: hannaa

jag ska egentligen skaffa barn, haha. Men under dom här dagarna när jag har underhållt herr k med mat, alvdeon, te och medlidande så känner jag att jag verkligen inte har någon lust att ta hand om ett barn med feber ;D haha, han är precis som dom flesta snubbar, ungefär hela världen går under när han blir sjuk och det är såååå synd om honom osv ^_^



Jo, jag vet. Dock så har ju han fått sparken nu, och slutar jobba om en månad eller två. Då borde det ju bli annorlunda med soc? då han inte heller har nått jobb bara a-kassa? Fan det där är fan knepigt O.o

2010-03-05 @ 15:46:30
Postat av: Lina

Haha okej :)

Okej, då kanske det funkar. Men det är svårt, hoppas du får en bra person som sköter dina papper :)

2010-03-06 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0