nöööh

Jag tror att jag idag har bifogat till att mitt och herr k's förhållande helt plötsligt blev dubbelt så bra.
För idag ville han äta kina mat efter att han slutat jobbat, vilket aldrig har hänt tidigare.

Jag tycker nog att jag har varit ganska duktig idag. Faktiskt.
Imorron ska jag upp på stan tänkte jag, vad ger man till sin pojkvän när han fyller år och man själv är helt pank?

[ ] Gå till ams
[ ] Leta lokal
[x] Ringa till tre
[ ] Ringa till kundpartner
[ ] Leta ännu mer lokal
[ ] Köpa hem tatueringsgrejer
[ ] Rita en jävla massa så att jag blir grym igen!
[ ] Gå till H&M och kolla om jeansjackan finns kvar
[ ] Åka och kolla på en lokal i fellingsbro, igen.
[x] STÄDA!
[x] Diska
[ ] Vara ordenlig och laga mat som alla vuxna människor gör
[x] Var världens bästa flickvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0