och idag har vi en jätteintressant rubrik! den knullar vi på!

Egentligen vill jag bara kommentera "HAHA jävla noob. Visste du inte det!? LOL med feta bokstäver"
Sen vill jag skriva andra elaka saker som jag inte tänker nämna här i bloggen eftersom det då är alldeles för lätt att veta vem det handlar om.
Men jag kan säga såhär, det handlar ABSOLUT INTE om någon utav min kompisar, utan en person som jag 'fått på köpet' via en kompis.
lol, iallafall. Idag fick vi sluta en timme tidigare från jobbet, vilket betydde åka hem till herr k dricka ett par öl och sedan åka till virus och glo på den som var iron maidens första sångare.
(rätta mig om jag har fel)
Fastän jag aldrig har varit ett jättestort fan utav iron maiden så var det rätt ballt iallafall, en sån stor person lockade nästan hela virus fullt i örebro. Fatta örebro.
Känns som om att det börjar hända lite saker här faktiskt.

Iallafall, så hann jag varken diska, städa eller tvätta idag. Jag bestämde mig för att vara duktig  och gå på jobbmässan med farsan, annelie och sandra.
Plockade på mig lite starta eget lappar osv, sen tog vi en lunch på rosalideli (eller vafan det heter)
Helt plötsligt var klockan fyra, vilket betydde att jag inte skulle hinna hem innan jag började jobba.
Så det var bara att komma till jobbet tidigt.

Men nu är jag ledig ända till söndag kväll! Yeha!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0