plingeling

Vet ni vad som hände förut?
Ett företag som jag sökt kvällsjobb hos ringde när jag stod och lagade mat ..
Det är dock telefonförsäljare och bara provisions lön ..
Dom ville att jag skulle komma dit imorron och "provjobba" det vill säga sitta med och få mer information.

Jag vet inte riktigt, självklart kommer jag ju att gå dit! Det ger mig ju erfarenhet och nya saker att skriva in i cv om det skulle gå vägen.
Men det var 500:- per sälj, och kommer jag att sälja särskilt mycket?
Hur blir det med soc då? Om jag skulle få jobb där vill säga, ser soc det som ett jobb då och vägrar ge mig pengar även fast bara får pyttelite i månaden? Fan det här är krångligt..

Enklast vore ju om man hade varit uppväxt i en flott flamilj, typ. Kunna överleva på dessa pengar hela sitt liv ungefär, för att man har så pass mycket pengar på banken att jag tjänar mycket pengar på räntan, osv.

Men skitsamma.
Imorron kl 17.00 ska jag vara där. Arbetstiden Måndag till torsdag 16:15-21:00 Söndagar mellan 13:00-19:00.
Hompa, jaow. Det är ju iallafall, fredagar och lördagar ledigt ;)

Well, uppdaterar imorron och berättar hur det gick. Och jag är sjukt nervös.

Kommentarer
Postat av: Ida.

Lycka till! =)

2010-03-08 @ 23:44:43
URL: http://zumcum.blogg.se/
Postat av: Seastar

Lycka till min vän, håller tummarna för dig. (:

2010-03-09 @ 14:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0