rainbowcolour

Honeybuns är fortfarande sjuk och ligger därmed bara och sover, dock så envisas han med att han ska till jobbet imorron ändå.
Well.
Jag börjar få ont i halsen också, ont i kroppen och och känner mig jättevarm samtidigt som jag fryser.

Jävla skit.

Nu ska jag fixa lite te, imorron måste jag städa. Städade ju för inte allt så länge sen, men bara kök, hall & sovrum.
Eftersom herr k's sladdar och prylar låg överallt i vardagsrummet och det kändes helt onödigt att börja plocka undan allt när jag visste att han skulle ha det mesta. Vilket betyder att all skit från vardagsrummet dras med ut till resten utav lägenheten.

Imorron firar jag och herr k 5 månader, sjukt hur fort tiden har gått.
Fem månader sen vi träffades för första gången, när dom skulle spela på virus.
Fem månader sen han bjöd mig på öl på rockbaren och han sa till kimmo att han var tvungen att skriva upp mig på gästlistan för att jag var tjejen han skulle gifta sig med.
Fem månader sen vi träffades för att han ville ligga och jag ville se dom spela, ha gratis alkohol och komma in på virus.
(vi utnyttjade situationen båda två, men tekniskt sätt är det ju en win-win situation)

Jag älskar dig herr k för att du alltid får mig på bra humör, för att du får mig att skratta.
För att du är så otroligt snäll, för att du är så jävla snygg.
Och för att du är dig själv exakt hela tiden.

Jag älskar sättet du kollar på mig, på det där sättet som får mig att känna mig så otroligt speciell.
Som om jag vore det vackraste och mest värdefullaste på den här jorden.
Och det.. det har jag aldrig någonsin kännt förut.

Jag verkligen vill att det ska vara såhär förevigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0