random saker och sånt där tråkigt

Idag har jag jobbat, och sålt ett paket!
Woho, fem hundra kronor kommer iallafall befinna sig på mitt konto när lönen betalas ut.
Dock så sålde jag till en kompis som jag hade pratat med tidigare och visste att han ville ha bärbar dator & mobilt bredband.
Så vill ni har mobilt bredband från telia och bärbar dator så höjta till så ringer jag. ^_^ haha

Jag har rejäl idétorka just nu, vill så jävla gärna komma på värsta loggan som jag har fått i uppgift att göra.
Så, vad tänker ni på när ni hör ordet snabbmat?
Haha.

Imorron tänkte jag gå upp till myrorna en sväng innan jag börjar jobba, kolla om kjolen finns kvar där.
Och i sånnafall köpa den. 45kr kostade den och vafan gör man inte när man har kasst med pengar men ända har ett litet shoppingberoende, haha.
Sen fick jag 150:- i rikskuponger på posten häromdagen, så jag tänkte även traska upp till H&M och kolla om dom har kvar den där jeansjackan för 149:- Troligtvis kommer den vara slutsåld ..
Men man kan ju alltid hoppas.

Helgen har varit hemsk.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0