tattoo

Jag måste bara få påpeka en liiiten sak bara, Roger heter den tatuerare som senast nekade mig en lärlingsplats.
Vilket jag faktiskt är glad för. Han var bara dryg.
Det jag ska komma till är att tatueringen nedan är nyligen gjord utav honom, han har tatuerat i jag tror att det är tio år.
Tio är är en väldigt lång tid.
Det han sa till mig när jag var inne och pratade med honom var; "man ska ju inte bara kunna hantera en tatueringsmaskin utan det måste ju finnas en konstnär bakom maskinen och också." På ett otroligt drygt och besserwisser sätt.

Jag tycker den här tatueringen ser otroligt b ut. Någon som håller med?
Det jag vill komma till är bara att jag absolut hatar folk som tror att dom är bäst i hela världen och sen dessutom är dryga och besserwissers.

Jag säger inte att jag är bra när det gäller tatuerandet, långt ifrån. Jag har tatuerat lite över ett år, ett år är faktiskt en lång tid. Jag är inte sjukt grym på att rita, men jag vet att jag kan om jag bara övar mer än vad jag gör idag.

/hannaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0