tävling

Nu är jag med och tävlar hos lily (igen) ^_^
haha, men hon har nog dom bästa tävlingarna i guess.

Iallafall, nu kan man vinna ett par converse skor, och även fast jag skulle kunna dö för ett par så väljer jag ändå att ge dom till min pojkvän om jag skulle vinna.
Underbara herr k som står ut med mig varje dag, som ger mig mat och kärlek.
Herr k som älskar varje centimeter av mig och som verkligen förtjänar ett par nya coverse!

Så om jag skulle vinna vill jag ha ett par "all star leather hi" i vitt och storleken ska vara 9,5 / 43 !

(sen fyllde han ju år förra veckan och jag hade inga pengar alls att köpa något för, så det här skulle bli en typ.. allt i ett present. haha, ungefär; här får du en försenad födelsedagspresent+underbarpojkvänpresent+tackförattdustårutmedmig osv)

Klicka HÄR för att komma till tävlingen!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0